juliaviktoria

Direktlänk till inlägg 7 februari 2012

My top day ..

Av julia karlsson - 7 februari 2012 21:20

Dagen började sådär, försov mig, fick stressa på med kläder och smink, sen skolan, finns inte så mycket att skriva om vad som hänt i skolan, bara tråkigt skit!, menmen, sen eftersom vi gick vidare till steg 5 i sm i helgen som va .. (HEL GRYMT !!!!!).. så skulle vi mysa till det lite, och då bowlade vi med laget, jätte mysigt va det ..

vi åt lite gått sen drog vi hem, jag pluggadelite när jag kom hem..

Nu sitter jag och myster framför datan och checkar björnbröder.. all är som det ska !


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia karlsson - 7 februari 2012 21:20


Dagen började sådär, försov mig, fick stressa på med kläder och smink, sen skolan, finns inte så mycket att skriva om vad som hänt i skolan, bara tråkigt skit!, menmen, sen eftersom vi gick vidare till steg 5 i sm i helgen som va .. (HEL GRYMT !!!!!)...

Presentation


Hej, jag heter julia, och på den här bloggen kommer du få läsa om sport, killar, tånårsproblem, kompisar, föredettakompisar och mycke mer.. hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards